wtorek, 22 marca 2011

Stardoll i my, sławny blog na którym króluje księżna Gabisia9, pod ksywką gabi. Na jej bolgu było już 392382489273237 redaktorek które po jakimś czasie odchodzą ciekawe dla czego, czyżby nie wytrzymywali ze słynną Gabrielą? nie wnikam.


Nagłówek nie podoba mi się wogóle, wygląda potwornie, wiem że zaczynam mówić jak andrzelikag ta co cierpie nie ciężką chorobe ''napisze że mi się nie podoba to będe sławna'' , ale niestety ten nagłówek do najlepszych nie należy, sama na pewno bym lepszego nie zrobiła ale madaaaam Gabrieeelaaaaa powinna zainwestować w lepszy nagłówek.

Ale zjedzmy troszke ekranem na dół.

Ta grafika jest cudowna, dlaczego madaaaaam Gabrieeelaaaa ją tak ukrywa? Mogła by skontakować się z autorką aby ona przerobiłą go tak na nagłówek, uważam że to bardzo dobry pomysł.

Jeszcze chcę poruszyć temat reklam na jej blogu.
300 sd lub 15 złoty za reklame w poście O.o takie oczy zrobiłam gdy kliknęłam w cennik reklam. Jak można tak wykorzystywać swoich czytelników? Niby wszystkie stardollary są przeznaczone na konkursy ale wydaję mi się to podejrzane, ach niech sobie robią co chcą : ]

13 komentarzy:

  1. tyy chyba chora na zazdrość jesteś złotko .
    sama dobrego bloga nie umie zrobić i krytykuje inne ! no i naucz się kotku pisać ,pisze się dlaczego ( RAZEM ) ,a nie dla czego -,0
    lol ,lol i jeszcze raz lol .
    żałosne jest twoje zachowanie ,Gabisia nie jest księżną ,nawet tak nie uważa . Co do REKLAM : ona bierze tak dużo stardollarów ,ponieważ to sławny blog i codziennie daje jakieś konkursy na wygranie stardollarów !
    więc nie rozumiem cię czemu tak po niej jedziesz ;//

    OdpowiedzUsuń
  2. 15 zł? jeb. wolałabym za to kupić 3 kilo cukru ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. no ta druga grafika jest genialna, nie wiem po co trzyma ten okropny nagłówek ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko do jednego się z tobą zgodzę ,z nagłówkiem. Jest okropny!!! ;/ ale gabisia chyba zamówi następny u magdomilowicza ,bo napisał na swoim blogu ,że pracuje nad nagłówkiem do popularnego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  5. modnisia.x , zazdrość? Znasz znaczenie tego słowo ''złotko''? och ale mi dobijłaś, nikt nie każe ci tu wchodzić moja drogo :]

    necierpliwa, no właśnie przynajmniej mama była by szczęśliwa ;)

    jasminearabic, no tak, ta pierwsza wygląda tak jakoś krzywo.

    satynka6000, ach nie przepadam za magdomilowiczem, wszędzie są tylko jego prace jakby nie było innych doświadczonych grafików, no ale lepsze to niż to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. satynka6000 - nie zamawiałam u niego nagłówka ;PP

    OdpowiedzUsuń
  7. 15zł to lekka.. pff nie lekka przesada! O.o w życiu nie wydałabym tyle na jakąś reklamę, ale może są tacy inteligenci o.O. Nigdy nie kupiłam nigdzie reklamy i nie zamierzam..
    Jak napisała niecierpliwa wolałabym za to kupić 3kg cukru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Mewzy_ również nie kupiłabym reklamy, no bo np co to za satyskacja zostać cg, jak się wykupiło reklame za <15 zł o.o > dobra spoko to popularny blog ale bez przesady ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym napisała że 10 sd to z bloga zrobiłby się blok reklamowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi ten nagłówek kojarzy się ze statuą wolności, nie wiem czemu.. xd

    OdpowiedzUsuń
  11. andrelikag, statua wolności powiadasz? ;3 w sumie masz racje :P

    ale jakby tak zmienić cienie fryzure byłby całkiem fajny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten nagłówek jest taki geometryczny ... xd

    A te 300sd / 15 zyla za reklamę to przesada ! Normalnie kasa wyrzucona w błoto

    OdpowiedzUsuń
  13. No akurat z tą reklamą i nagłówkiem się zgodzę.
    Po piewrsze: Ten pierwszy nagłówek rak jak powiedziała Bogna jest taki geometryczny.Wg cienie się nie zgadzają ze sobą.Są nałożone byle jak -.-.
    Po drugie: Piękny ten drugi nagłówek.Śliczny wręcz : 33.
    Po trzecie: Reklama za 15 zł?Ja bym kupiła za to 7 chlebów lub więcej .
    Lubię stardoll i my ale troszkę teraz podpadło.Ale tylko trochę : D

    OdpowiedzUsuń